Desi Loganul este de aproape 6 ani pe piata, nimeni nu a reusit sa ofere pana acum o alternativa viabila pentru acest model. Si nu este vorba de lipsa de interes pentru aceasta zona de pret, pentru ca Logan nu mai este deloc un produs consumat doar pe pietele in dezvoltare. Criza de pe piata auto a generat o explozie a vanzarilor si in vestul Europei. Iar acest lucru a atras atentia producatorilor mari, noteaza Sotto.
Concurenti pentru Logan vor aparea sigur. Prima dovada, Toyota a dezvoltat deja un model low-cost, in zona de pret a Loganului, model prezentat la salonul auto de la New Delhi care se desfasoara zilele acestea in India. De altfel, productia noului model, botezat Etios, se va desfasura in aceasta tara. Si vanzarile vor debuta in India, dar nu peste mult timp Toyota va extinde aria de vanzari a acestui model.
Mai multe detalii despre acest model foarte important pe piata de mare volum gasiti aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro