Pe o piata in care advertiserii incep deja sa-si reduca drastic bugetele, industria printului va trebui sa se adapteze la noua realitate si sa renunte la planuri pe termen lung.
Schimbarile in presa scrisa nu se vor opri aici, cred specialistii, in contextul in care Time Inc., divizia de publishing a Time Warner, a anuntat ca va concedia intre 300 si 700 de angajati, compania media americana Gannett va renunta la 10% din personalul din print, in timp ce Conde Nast Publications, care detine Vanity Fair, Vogue, The New Yorker, Wired si Architectural Digest, a decis sa transforme Men Vogue intr-o aparite bianuala.
“Daca jucatorii din aceasta industrie se bazeaza in continuare pe un plan de afaceri valabil pentru urmatorii cinci ani, atunci inseamna ca se amagesc”, a declarat Ann Moore, presedintele Time Inc.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Revolut are în vedere o creștere cu 40% a angajaților
Sursa: futurebanking.ro
-
Xiaomi, cerere peste așteptări pentru electrica SU7. 75.000 de mașini au fost...
Sursa: wall-street.ro
-
După ce Andreea Bălan l-a blocat pe rețelele sociale, Jador i-a transmis un...
Sursa: kudika.ro