Controversata Afacere „Jimbolia“ a tinut pagina intai a ziarelor, in urma cu sase ani. Acum nu se mai stie nimic, in ciuda anchetelor derulate de procurori si politisti, dosarul fiind ingropat.  Unul dintre „creierele“ a
Controversata Afacere „Jimbolia“ a tinut pagina intai a ziarelor, in urma cu sase ani. Acum nu se mai stie nimic, in ciuda anchetelor derulate de procurori si politisti, dosarul fiind ingropat. Unul dintre „creierele“ afacerii era Ionel Bara, fost ofiter de armata, membru al Ordinului „Arnaldo Petrucci“. Bara a fost implicat in traficul cu produse petroliere catre fosta Iugoslavie, aflata in plin embargo. Un membru al temutei „Propaganda Due“, Caiumi Serafimo, a dezvaluit, la un moment dat, ca de transporturile de petrol se mai ocupa un ofiter SRI. Combustibilul provenea din rafinariile de pe Valea Prahovei si era transportat in vagoane-cisterna la Timisoara. Pe documente se trecea ca destinatie proxima Gara Jimbolia, unde ar fi trebuit depozitat, dar Jimbolia nu dispunea de depozite de carburanti. Noaptea, o locomotiva tracta garniturile la Kikinda, unde erau golite rapid si se intorceau in Romania.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.