Una dintre cele mai cunoscute figuri din automobilismul romanesc este Constantin Rusu. Multiplu campion in probele de viteza pe traseu montan si raliu, brasoveanul a reusit sa se impuna in ciuda faptului ca nu a beneficiat de fiecare data de cele mai bune masini.

TRIST. ""In urma cu cativa ani am avut un accident foarte grav. Am suferit multiple fracturi atunci, dar nu am renuntat niciodata la automobilism si pe timpul recuperarii m-am gandit numai la concursuri"", rememoreaza Rusu clipele grele prin care a trecut. Acum totul a trecut si nu isi doreste altceva decat sa dovedeasca celor care au avut incredere in el ca nu s-au inselat.
DEZAMAGIRE. O buna perioada din cariera pilotul si-a petrecut-o in echipa uzinelor Dacia din Pitesti. ""Cand a venit Re-nault si a preluat pachetul majoritar de actiuni, m-am bucurat foarte tare. Toti am crezut ca vom avea conditii mult mai bune pentru a participa la campionatul national. Nu a fost insa deloc asa. Sectia de Competitii s-a desfiintat insa si am ramas fara echipa. Nu am putut sa stau departe de masini si mi-am facut echipa privata"", povesteste Rusu.
MESERIAS. In clipa de fata, din lipsa de fonduri, Constantin Rusu concureaza numai in probele de viteza pe traseu montan. ""Ca sa participi la campionatul national ai nevoie de bani multi. Am avut norocul sa dau peste oameni care au crezut in mine. Nu le-am inselat asteptarile si am devenit campion mondial, in ciuda faptului ca am concurat cu o masina mai slaba. M-am prezentat la concurs ca un biciclist care a participat la o proba de motociclism. Practic, eu mai mult m-am bucurat ca i-am multumit pe cei care m-au ajutat. Am castigat atat de multe titluri in cariera, incat am si uitat sa fiu fericit pentru mine"", marturiseste Constantin Rusu. (Sorin Anghel)

BUN PROFESIONIST