Odata cu trecerea timpului, evolutia tehnologiei si aparitia internetului totul s-a schimbat. Viata in general a devenit mai usoara, incepand de la comunicare, care astazi este posibila intre oameni din toate colturile lumii. Si cea mai buna dovada o ai la locul de munca, unde cel mai utilizat mijloc de comunicare este e-mailul si te ajuta sa iei legatura cu oameni din diverse orase, tari, poate sa stabilesti intalniri si activitati importante. Ca orice lucru, acesta vine la pachet si cu anumite dezavantaje, care trebuie privite ca atare. Avand in vedere ca totul este monitorizat, trebuie sa ai foarte mare gija la ce anume scrii intr-un e-mail pentru a te scuti de anumite probleme, scrie wisebread. In cele ce urmeaza, iti vom prezenta cateva lucruri pe care nu ar trebui sa le scrii intr-un e-mail la locul de munca.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.