10 Ianuarie 2019 , 10:51 in Social
Odata cu trecerea timpului, evolutia tehnologiei si aparitia internetului totul s-a schimbat. Viata in general a devenit mai usoara, incepand de la comunicare, care astazi este posibila intre oameni din toate colturile lumii. Si cea mai buna dovada o ai la locul de munca, unde cel mai utilizat mijloc de comunicare este e-mailul si te ajuta sa iei legatura cu oameni din diverse orase, tari, poate sa stabilesti intalniri si activitati importante. Ca orice lucru, acesta vine la pachet si cu anumite dezavantaje, care trebuie privite ca atare. Avand in vedere ca totul este monitorizat, trebuie sa ai foarte mare gija la ce anume scrii intr-un e-mail pentru a te scuti de anumite probleme, scrie wisebread. In cele ce urmeaza, iti vom prezenta cateva lucruri pe care nu ar trebui sa le scrii intr-un e-mail la locul de munca.



Te-ar putea interesa si:

Iti plac articolele noastre?
Intra si tu in comunitatea noastra!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 9 lucruri pe care sa nu le scrii intr-un e-mail la locul de munca.