Am invatat deja ca sexul vine. La fel de bine vinde si violenta, sexismul sau umorul negru. Publicitarii nu se jeneaza sa creeze reclame socante, uneori ofensatoare pentru a se asigura ca mesajul ajunge acolo unde trebuie. Uneori, nevoia unui mesaj cu un impact vizual pextrem este inteleasa. Vorbim aici de campaniile sociale care combat violenta domestica, consumul de droguri, alcool, tigrari etc. Alteori gasim ca s-a intrecut limita (desi e greu de stabilit care anume este limita in publicitate), iar anumite reclame ne scandalizeaza. Perfect, isi spun publicitarii, inseamna ca ne-am atins scopul: au nascut controverse, reclama s-a viralizat, oamenii o dezbat, s-a creat awareness. Si asta pentru ca stabilirea unei conexiuni emotionale este cruciala pentru publicitate
Atentia, sau mai degraba atragerea atentiei intra in campul lexical al controversei. Si, in definitiv, aste este si ceea ce urmaresc toate aceste reclame, iar publicitarii nu se tem sa manipuleze putin pentru a se asigura ca mesajul a ramas intiparit in mintea publicului tinta, ca au iscat o reactie, fie ea pozitiva sau negativa si au generat un “call to action”. Si, trebuie sa recunoastem, ne place controversa.

In continuare v-am pregatit o serie de 25 de reclame controversate. Pe multi e posibil sa ii socheze, pe la fel de multi sa ii scandalizeze sau ofenseze. Inainte de a da vreo interpretare, ganditi ca toate si-au atinsa scopul: au nascut controversa.
Vezi toare reclamele in GALERIA FOTO
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
Cheesecake cu afine, un desert incredibil de pufos și delicios pentru această...
Sursa: garbo.ro
-
Ana Nicolescu, change strategist: Antreprenoriatul nu e greu. Ce e greu e să...
Sursa: kudika.ro
-
Top 5 motive pentru care un client renunță la magazinul sau la brandul preferat
Sursa: retail.ro
-
NN are 2,2 milioane de clienți în România
Sursa: futurebanking.ro
-
O nouă țară europeană permite căsătoria persoanelor de același sex
Sursa: wall-street.ro