Unde sunt limitele creativitatii pentru spoturile auto?

Se stie ca reclamele auto au tendinta de a iesi din tipare, iar unele dintre ele chiar devin adevarate opere de arta in lumea publicitatii. Exista totusi anumite limite, pe care va lasam sa le descoperiti singuri:

5. Cei care au facut campania pentru Ford Ka, s-au "impus" destul de agresiv. Se pare ca si-au dorit ca modelul sa ramana in mintea celor care vizioneaza spotul. Noi am inscrie clipul la categoria viralelor. Dilema totusi ramane: Oare va urma un sequel in care porumbelul se va razbuna pe proprietarul masinii?

4. Daca in cazul spotului cu porumbelul lucrurile pareau amuzante, aici pare ca s-a intrecut putin masura. Evident, ramane la latitudinea fiecaruia dintre voi sa judece conceptul, dar mai multe Organizatii pentru Protectia Animalelor s-au sesizat si au propus interzicerea reclamei.

3. Nici cei de la Toyota nu au dorit un spot banal pentru Corolla si in final au reusit sa surprinda. Insa tocmai partea amuzanta a acestui clip a iscat controverse si a fost de neacceptat pentru "clasici". Oricum ar fi, am spune ca echipa de creatie merita apreciere pentru efort...

2. Medalia de argint merge tot la Toyota, datorita ideii briliante pentru promovarea fratelui mai mare al Corollei, RAV 4. Cu un spot care poate fi acuzat de instigare la violenta, RAV 4 reprezinta cu siguranta o oferta interesanta si datorita reclamei sale. In plus, probabil ca femeile nu inteleg de ce barbatul ajunge in final sa puna mana pe cheile masinii. Pentru mister si scene de actiune Toyota primeste un binemeritat loc 2.

1. Primul loc este ocupat de nemti, cu al lor Volkswagen. Spotul pentru Polo a creat cel mai mare val de controverse. Noi il consideram reusit, chiar daca a fost interzis din considerente rasiale. Speram ca prietenii arabi au inteles gluma si nu vor bombarda fabricile Volkswagen.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.