Prezervativul este fara doar si poate cel mai popular mijloc de contraceptie. Este o metoda ieftina, lipsita de efecte adverse, ofera un procent bun de siguranta si are un mare beneficiu prin faptul ca protejeza de bolile cu transmitere sexuala. Reputatia si-a castigat-o datorita avantajelor pe care le are fata de alte metode contraceptive si nu in ultimul rand ca urmare a reclamelor nonconformiste care i-au fost dedicate de-a lungul vremii. Aceste reclame se inscriu desigur la categoria acelora care fac ca ochiul sa zaboveasca mai mult pe ecran si... nu degeaba:
Mai tineti minte reclama aceea pentru bauturi racoritoare in care erai indemnat sa iti urmezi setea, nu turma? In acest caz, sloganul respectiv se dovedeste a fi cat se poate de util.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro