Ai nevoie de picanterii in viata ta sexuala? Poti gasi toate condimentele pe care le vrei la cel mai apropiat supermarket.

Ai nevoie de picanterii in viata ta sexuala? Poti gasi toate condimentele pe care le vrei la cel mai apropiat supermarket.

Esti ceea ce mananci si, mai nou, faci si sex in functie de ceea ce mananci. Intr-adevar, stilul alimentar determina starea ta de sanatate. Dar stiai ca alimentele pe care le preferi iti influenteaza si performantele sexuale? Mancarurile actioneaza in mod diferit asupra organismului nostru, astfel ca cina copioasa si vinul consumate la intalnirea cu ea, te pot molesi in loc sa te anime, pentru a continua 'in forta' o seara romantica.

Sexul se bazeaza pe un circuit alimentar, asa ca produsele bogate in acizi grasi Omega 3, cum ar fi scrumbiile sau somonul, sunt ideale, pentru ca stimuleaza sistemul nervos. Multivitaminele si mineralele sunt de asemenea indicate. Iata o lista care include mai multe alimente benefice:

Retail jobs

1. Nuci, alune, seminte si cereale

Inflamarea prostatei reduce abilitatea ta de a avea erectie. De aceea, produse ca semintele de dovleac si cerealele integrale sunt recomandate pentru ca diminueaza tendinta de inflamare.

2. Calciu si zinc

Muschii au nevoie de calciu pentru a se contracta, asa ca fara acesta, nu ar fi posibil nici orgasmul. Zincul determina procentul fertilitatii, al potentei si al sanatatii pe termen lung. Practic, cantitatea de zinc din organismul tau are rol decisiv in producerea spermei. Carnea de vita, de curcan, stridiile si fasolea sunt alimente care contin zinc, iar lactatele contin calciu.

3. Serotonina

Este o substanta esentiala, produsa si de creier. Lipsa ei contribuie la aparitia si persistenta starilor de depresie, precum si la scaderea cantitatii spermei. Serotonina se produce in mod natural prin consumarea carbohidratilor in combinatie cu proteine - carne si produse lactate. Incearca sa consumi carne de peste, pui, vita slaba, paine si paste.

Citeste si:
Virgina la 105 ani!
Virgina la 105 ani!

4. Cafea

Studiile arata ca barbatii si femeile care consuma o ceasca cu cafea zilnic, au de doua ori mai multe sanse sa fie activi din punct de vedere sexual, in comparatie cu cei care nu beau cafea. Insa procentul cofeinei trebuie sa fie moderat, pentru ca surplusul poate cauza probleme de erectie si nervozitate.

5. Soia

Este excelenta pentru buna functionare a prostatei, iar in cazul femeilor intensifica sau mentine capacitatea vaginului de a se lubrifia si combate simptomele neplacute ale menopauzei. Cu toate acestea, femeile care se confrunta cu cancerul mamar sau care sunt predispuse genetic la dezvoltarea acestuia, nu ar trebui sa consume soia in cantitati mari.

Desi ai nevoie de grasimi pentru producerea hormonilor, consumul constant de grasimi saturate contribuie la ingrosarea arterelor, deci la probleme de circulatie si, printre altele, de erectie. Ideea este sa pastrezi un echilibru si un program al meselor, pentru ca odata ce iti obisnuiesti organismul cu un anumit stil alimentar, acesta sa functioneze in favoarea ritmului tau de viata.

Citeste si:
Cat poti rezista fara sa faci sex?
Cat poti rezista fara sa faci...

Articol de Torque

Click pentru a vedea articole asemanatoare:

1. Sexul ca o delicatesa
2. 10 afrodisiace care chiar functioneaza
3. Suplimente pentru sex


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.