Dove este cunoscut pentru campaniile sociale puternice pe care le-a realizat. A fost, de altfel, printre primele branduri care a deschis discutia despre cum arata femeile normale si ce inseamna sa fii frumoasa.
Pentru campanie #MyBeautyMySay, Dove a ales sa vorbeasca despre dragostea de sine, incurajand femeile sa se iubeasca pentru ceea ce sunt nu pentru ceea ce societatea vor sa fie.
In clip apar noua femei de varsta, infatisare si etnie diferite, rezvratindu-se impotriva a ceea ce societatea considera "frumos" si "feminin". In clip apar persoane precum Heather Hardy careia i s-a spus ca este prea draguta pentru a fi boxeru sau Jessica Torres careia i s-a spus ca este prea grasa pentru a fi fashion blogger. Toate aceste femei nu au acceptat regulile impuse de cei din jur si si-au urmat pasiunile.
"A devenit normal ca femeile sa fie judecate in functie de infatisare. Dove a creat #MyBeautyMySay pentru ca noi credem ca frumusetea unei femei nu ar trebui sa fie folosita pentru a diminua reusitele ei", a spus Jennifer Bremner, director de marketing Dove.

Clipul a fost postat pe YouTube in urma cu doua zile si a adunat deja peste un milion de vizualizari.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Abonamente medicale MedLife pot fi cumpărate și din George
Sursa: futurebanking.ro
-
Farmec vrea ajutor de stat pentru relocarea fabricii, dar nu este eligibilă:...
Sursa: retail.ro
-
Cele mai frumoase citate despre vacanța de vara
Sursa: garbo.ro
-
Squad Mobility, microcar-ul electric european care va schimba transportul urban
Sursa: green.start-up.ro
-
Review Samsung Bespoke Jet, aspiratorul care-ți face casa ”Monica clean”
Sursa: start-up.ro
-
Analiștii CFA își păstrează pesimismul privind economia. Unde estimează că...
Sursa: wall-street.ro
-
InterContinental Hotels & Resort reactioneaza la potentiala inchidere a...
Sursa: kudika.ro