Din 2016, cea mai cunoscuta papusa din lume, Barbie, apare in trei alte versiuni: Barbie inalta, Barbie mignona si Barbie cu … “forme”. Lansarea noilor modele a captat atentia presei internationale, care a comentat ca Barbie – cu o istorie de 57 de ani - incepe sa devina o femeie “adevarata”, in contextul criticilor aduse, de-a lungul anilor, proportiilor „imposibile” ale celebrei papusi.
Oana Stoianovici, coach si specialist in dezvoltare personala si feminitate, crede ca presiunea publica in crestere pentru schimbarea viziunii asupra frumusetii feminine determina companiile ca, in cele din urma, sa-si racordeze “filosofia” la tendinte.
“Societatea actuala a inceput sa paraseasca sabloanele in care a fortat femeia sa intre, iar companiile incep sa serveasca nevoia femeii de a fi reprezentata autentic. Traim din ce in ce mai mult nevoia de fi recunoscuti si apreciati pentru unicitatea noastra. Frumusetea nu este un standard, ea se naste in ochii celui care o cauta, mai degraba decat o judeca”, declara Oana Stoianovici.
In opinia specialistului, papusa Barbie este, de fapt, un reper pentru multe fetite in devenirea lor ca femei, ceea ce poate afecta stima lor de sine. De aceea, este important ca mesajul pe care il oferim copiilor, in diverse contexte, sa puna accent pe valoarea unicitatii care deriva din diversitate.
“Culoarea, forma si orice expresie derivata din acestea sunt acceptate ca noi standarde de frumos, asa cum sunt femeile in realitate. Ne intoarcem la normal si firesc. O femeie straluceste atunci cand are grija de ea si aloca timp pentru sufletul ei. Devine, astfel, mult mai linistita si echilibrata, ceea ce se reflecta in relatiile mai armonioase cu cei din jur. Prin noua abordare, Barbie poate contribui la aceasta mare revolutie care inseamna ca noi, ca femei, sa nu ne mai raportam la standarde, ci sa ne acceptam si sa avem o mai mare incredere in noi insine, asa cum suntem”, declara specialistul.
Conferinta despre accesul la frumusetea si resursele interioare
9 probleme majore pe care le au cuplurile din ziua de azi si care...
In data de 12 martie 2016, Oana Stoianovici va sustine, la Bucuresti, o conferinta pe teme de dezvoltare personala a femeii, cu titlul „O zi de femininitate”. Participantele vor descoperi cum femeia poate avea grija de ea insasi, reusind, in acelasi timp, sa gaseasca echilibrul in indeplinirea diverselor roluri in familie si in societate.
Mai multe detalii pe www.thefeminine.eu si www.facebook.com/oanastoainovici.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro