Lantul de magazine Barney's este criticat pentru decizia se a "slabi" personajele Disney pentru o campanie publicitara.
Minnie Mouse a primit un make-over care a transformat-o intr-un model anorexic, iar asociatiile de protectia consumatorilor din Marea Britanie considera ca noua Minnie promoveaza o imagine nerealista a corpului pentru copii.
"Suntem tristi ca activistii au distorsionat un proiect de sarbatori pentru a atrage atentia asupra lor. Au ignorat informatiile noastre ca este vorba de un simplu proiect video in care Minnie Mouse se viseaza la prezentarea unei colectii de moda", au declarat reprezentantii Barney's.
Citeste continuarea pe 9am.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro