Lantul de magazine Barney's este criticat pentru decizia se a "slabi" personajele Disney pentru o campanie publicitara.
Minnie Mouse a primit un make-over care a transformat-o intr-un model anorexic, iar asociatiile de protectia consumatorilor din Marea Britanie considera ca noua Minnie promoveaza o imagine nerealista a corpului pentru copii.
"Suntem tristi ca activistii au distorsionat un proiect de sarbatori pentru a atrage atentia asupra lor. Au ignorat informatiile noastre ca este vorba de un simplu proiect video in care Minnie Mouse se viseaza la prezentarea unei colectii de moda", au declarat reprezentantii Barney's.
Citeste continuarea pe 9am.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Rector UPT: Companii vor să angajeze 1.000 de oameni, dar nu au de unde
Sursa: start-up.ro
-
10 brățări pentru picior ce împodobesc în mod delicat și exotic glezna...
Sursa: garbo.ro
-
A apărut catalogul XXXLutz, cu reduceri la canapele și corpuri de iluminat
Sursa: retail.ro
-
Revolut lansează terminal POS
Sursa: futurebanking.ro
-
Cristina Cioran refuză să se căsătorească cu tatăl fiicei sale. Ce o...
Sursa: kudika.ro
-
Medicul Mihaela Leventer deschide primul spital privat de dermatologie și...
Sursa: wall-street.ro