Lantul de magazine Barney's este criticat pentru decizia se a "slabi" personajele Disney pentru o campanie publicitara.
Minnie Mouse a primit un make-over care a transformat-o intr-un model anorexic, iar asociatiile de protectia consumatorilor din Marea Britanie considera ca noua Minnie promoveaza o imagine nerealista a corpului pentru copii.
"Suntem tristi ca activistii au distorsionat un proiect de sarbatori pentru a atrage atentia asupra lor. Au ignorat informatiile noastre ca este vorba de un simplu proiect video in care Minnie Mouse se viseaza la prezentarea unei colectii de moda", au declarat reprezentantii Barney's.
Citeste continuarea pe 9am.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
Așteptarea aproape a luat sfârșit, Avatar: Fire and Ash apare în mai puțin de...
Sursa: kudika.ro