Timisoreana, berea romaneasca de la 1718 cu cea mai indelungata traditie din Romania, te invita sa afli: Cat de roman esti, monser?

Suntem inconjurati zilnic de produse straine de calitate, pe care le folosim in multe dintre activitatile noastre. Fie ca sunt masini nemtesti, telefoane coreene, aer conditionat japonez sau filme americane, calitatea lor ne face sa ne bazam pe ele.

Dar nu-i asa ca, de cele mai multe ori, atunci cand povestim la ceas de seara cu prietenii sau familia, cel mai bine ne simtim alaturi de o bere romaneasca de traditie?

In aceasta vara, Timisoreana desfasoara campania integrata „Berea o vreau romaneasca”. Consumatorii sunt invitati sa intre pe site-ul www.beretimisoreana.ro si sa raspunda la curiozitatile lui Vizante, prezentate sub forma unui quizz video interactiv. Intrebarile din quizz au fost concepute astfel incat sa urmareasca ideea campaniei: produse straine pe care le folosim regulat, alaturi de produse romanesti de traditie.

Retail jobs

Fiecare consumator va afla, la sfarsitul quizz-ului, “Cat de roman esti, monser?”, in functie de raspunsurile alese si va putea castiga premii oferite de Timisoreana, care sunt si ele in spiritul campaniei: 1 telefon Samsung Galaxy S5 4G, 1 aer conditionat Yamato HW12, 1 sistem audio auto format din radio Blaupunkt Melbourne 120 si 2 difuzoare auto Blaupunkt GTX 662.

Vizante si quizz-ul “Cat de roman esti, monser? ” au facut curiosi, pana acum, peste 10.700 de vizitatori unici, care s-au inscris in concursul Timisoreana. Dar tu, Cat de roman esti, monser?

In cadrul campaniei „Berea o vreau romaneasca” pot participa numai cei care au trecut de varsta majoratului.

Mai multe informatii sunt disponibile pe www.beretimisoreana.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.