Fotbalul nu tine cont de nationalitate sau de culoarea pielii, de adidasii de designer sau de baschetii pe care ii rupi batand mingea in batatura. Fotbalul aduce oamenii impreuna. Sau, cel putin asta incearca cei de la Coca Cola sa ne faca sa credem.
Sub motto-ul “One World, One Game”, cei de la Coca-Cola au realizat un mini-documentar in Caracal, in mijlocul unei comunitati de romi. Nu este nici primul, dar nici singurul clip de acest fel pe care l-au facut, acestia calatorid pana in zone ca Palestina, Japonia sau Amazon pentru a gasi oameni care, un ciuda povestilor de viata – mai frumoase sau mai triste – au ramas indragostiti de fotbal.
Este, fara indoiala, si foarte mult marketing in spatele documentarului, dar il vom trece cu vederea pentru a ne bucura de ideea frumoasa pe care o promoveaza: o lume in care rasismul si discriminarea dispar in fata pasiunilor.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro