NESTEA, liderul pe piata bauturilor racoritoare necarbogazoase cu extract de ceai, sarbatoreste venirea primaverii prin lansarea unei arome inovative care combina aroma deosebita a florilor de cires cu gustul ceaiului revigorant. Noul produs are un continut moderat de calorii, ceea ce il face potrivit pentru cei atenti la dieta, dar care, in acelasi timp, isi doresc sa se bucure de savoarea bauturii lor preferate.

Inovand continuu, NESTEA aduce consumatorilor cele mai noi tendinte din piata bauturilor racoritoare: folosirea aromelor florale. Dupa introducerea, in anul 2013, a indulcitorului Stevia in sortimentul de baza NESTEA, oferind astfel cu 30% mai putine calorii, NESTEA lanseaza acum un produs nou cu aroma de floare de cires.

Primavara este anotimpul optimismului, al culorilor vii si al noilor inceputuri. Pentru multi, primavara incepe odata cu aparitia primelor flori, iar dovada incontestabila a sosirii primaverii o reprezinta ciresii infloriti. Florile lor si aroma inconfundabila sunt simbolul universal al anotimpului, iar in unele culturi, prima aparitie din an a acestora este celebrata cu mare fast.

Pentru NESTEA, primavara este importanta mai ales pentru ca, dupa linistea iernii, vine vremea recoltarii plantelor de ceai. Pentru a sarbatori primavara, NESTEA a creat o bautura necarbogazoasa cu extract de ceai care combina aroma delicata a florilor de cires cu gustul racoritor al ceaiului si care contine o cantitate moderata de calorii (24kcal/100ml), ce ofera o alternativa pentru consumatorii atenti la dieta. NESTEA floare de cires este un produs sezonier, cu gust delicios, care isi doreste sa ofere consumatorilor starea de optimism si energie specifica primaverii.

Aroma florala a noului NESTEA floare de cires reprezinta o inovatie pe piata bauturilor racoritoare cu extract de ceai. Suntem primii producatori de bauturi racoritoare cu extract de ceai din tara care doresc sa isi rasfete consumatorii cu aroma inconfundabila a florilor de cires. NESTEA floare de cires surprinde aroma primaverii si gustul florilor roz, devenind astfel optiunea racoritoare cu ceai, al carei gust aromat, dulce-fructat te duce cu gandul la zilele linistite de primavara”, declara Natalia Stroe, Marketing Manager SB, Romania&Moldova Coca-Cola Romania

Produsul a fost lansat in Romania incepand cu data de 6 martie, in editie limitata de primavara si va fi disponibil in versiunile de ambalaj 0,5l PET si 1,5l PET.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.