HEINEKEN Romania a lansat editia 2013 a programului „HEINEKEN pentru Comunitati”, in parteneriat cu Asociatia CSR Nest. Obiectivului programului este sa sustina si sa dezvolte comunitatile locale in care compania HEINEKEN isi desfasoara activitatea.

Programul „HEINEKEN pentru Comunitati” se adreseaza organizatiilor non-guvernamentale si institutiilor publice din Constanta, Craiova, Miercurea Ciuc si Targu Mures si se desfasoara sub forma unui concurs de proiecte. Proiectele inscrise trebuie sa indeplineasca anumite criterii de eligibilitate si pot fi implementate in diverse domenii, precum social, mediu, cultura, turism, sanatate, etc. Un juriu independent va desemna 2 castigatori din fiecare oras, fiecare dintre acestia primind un grant de 50.000 RON.

Suntem mandri sa lansam cea de-a 3-a editie a programului ”HEINEKEN pentru Comunitati”, in parteneriat cu CSR Nest. Ca si in anii trecuti, şi in aceasta editie sustinem proiectele ambitioase si inovatoare, care construiesc in jurul misiunii noastre de a crea o afacere sustenabila si de a contribui la dezvoltarea comunitatilor in care ne desfasuram activitatea”, spune Onno Rombouts, Managing Director al HEINEKEN Romania.

Mai multe informaţii despre inscrierea in program sunt disponibile pe site-ul www.heineken-pentru-comunitati.ro sau pot fi oferite direct de catre echipa „HEINEKEN pentru Comunitati”, pe urmatoarele adrese de e-mail:

Principalul rol al CSR Nest in cadrul „HEINEKEN pentru Comunitati” este acela de a sustine programul prin dezvoltarea, implementarea si monitorizarea acestuia. Experienta de peste 7 ani a CSR Nest in dezvoltarea de programe CSR pentru piata locala (la care se adauga inca 8 ani de activitati sociale la nivel national) contribuie la desfasurarea eficienta a programului „HEINEKEN pentru Comunitati”.

Citeste si:
Grindeanu: Proiecte de mică amploare, precum centuri ocolitoare,...
Grindeanu: Proiecte de mică...

Ne bucuram sa continuam parteneriatul cu HEINEKEN Romania prin organizarea celei de-a treia editii a programului „HEINEKEN pentru Comunitati”. Prioritatile programului din acest an, care ar trebui luate in considerare de candidati, sunt promovarea voluntariatului si a responsabilitatii sociale, grija pentru mediul inconjurator si sustinerea dezvoltarii sociale, economice, culturale sau ecologice a comunitatilor locale”, declara Sergiu Sebeşi, Presedinte al Asociatiei CSR Nest.

Programul „HEINEKEN pentru Comunitati” a fost lansat in 2011 si pana in prezent, pentru proiectele castigatoare, au fost acordate granturi in valoare de 652.000 RON: valoarea fondurilor acordate in 2011 a fost de 252.000 RON iar in anul 2012, de 400.000 RON. Dintre cele 12 proiecte castigatoare de pana acum, 25% trateaza subiecte legate de sanatate, 17% adreseaza probleme sociale, 8% sunt proiecte pentru dezvoltare turistica, iar 50% sunt proiecte mixte (care imbina aspecte sociale, culturale, turistice, de mediu sau sanatate). Cele 8 proiecte castigatoare din 2012 au implicat peste 200 de voluntari.

Citeste si:
Heineken vine prima dată pe scena IAA Global Conference...
Heineken vine pentru prima...

Programul „HEINEKEN pentru Comunitati” face parte din agenda de sustenabilitate HEINEKEN, „Brewing a Better Future”. Abordarea companiei vis-a-vis de sustenabilitate se caracterizeaza printr-o viziune integrata, care acopera toate ariile de activitate ale companiei si ii permite sa-si desfasoare activitatea pe termen lung in Romania, intr-o maniera eficienta si responsabila.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.