Kate a avut dreptate cu ceea ce a spus. Nu numai ca a fost o actrita nemaipomenita, dar se pare ca stia cate ceva si despre viitorul afacerilor. Firmele care se conformeaza inca regulilor rigide din anii 1900 vor ramane in urma si vor pierde toata distractia. (Cuvantul distractie se poate traduce ca "spor in afaceri")
Inca mai respecti "regulile" in afacerea ta? Hai sa trecem in revista o scurta lista de reguli pe care trebuie sa incepi sa le depasesti cat mai curand cu putinta, iar apoi vom discuta cateva din regulile pe care ar trebui sa le respecti in continuare.
REGULI PE CARE TREBUIE SA LE DEPASESTI
• "Ziua de afaceri" dureaza de la 9 dimineata la 5 dupa-amiaza.
Bucura-te de viata. Du-te la cumparaturi sau la sala de gimnastica la 10:30 dimineata intr-o zi de marti. E minunat! Lucreaza la un proiect de afaceri intr-o vineri seara la ora 8. Poti ramane uimit de cat de creativ poti fi la diferite momente ale zilei.
• Trimite cadouri si felicitari clientilor de sarbatori.
Nu trimite clientilor tai nimic pentru sarbatorile standard. Trimite-le ceva pentru o sarbatoare noua pe care o inventezi tu insuti, cum ar fi Ziua Nationala a celor mai Grozavi Clienti. Alege o zi si trimite-le clientilor ceva atunci cand se asteapta mai putin, fara vreun motiv special. Acest lucru te va face remarcat.
• Munca trebuie sa se desfasoare intr-un birou.
Ia-ti laptop-ul si mobilul si mergi sa lucrezi intr-un parc. Un loc diferit iti va stimula creativitatea.
REGULI PE CARE TREBUIE SA LE RESPECTI
• Regula 80/20.
Aceasta regula arata ca 80% din afacerea ta este tinuta in miscare de 20% din clientii tai. De asemenea, iti ia doar 20% din timpul acordat vanzarilor sa-ti mentii clientii actuali, dar este nevoie de 80% din timpul acordat vanzarilor pentru a dobandi noi clienti.
Lucruri pe care este bine să le știi despre activitatea în retail
• Profesionalismul
Actualele tehnici de vanzare au stirbit din profesionalismul afacerilor din ziua de azi. Chiar daca te simti in largul tau in preajma clientilor, nu te comporta niciodata neprofesional in fata unui client sau potential client.
• Consecventa
Ramai consecvent. Studiile au aratat ca oamenii trebuie sa vada un obiect de aproximativ 14 ori pentru a-l retine, deci consecventa e un lucru fundamental. Ai grija ca sloganurile, culorile, siglele si imaginea generala a companiei sa fie consecvente.
Deci, ascult-o pe Kate cu atentie, depaseste anumite reguli si simte-te bine. Daca nu te simti bine inseamna ca ceva e-n neregula.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Noi centre comerciale în țară. Românii de la K2 Retail Properties deschid...
Sursa: retail.ro
-
Americanii care alimentează companiile din România cu energie nucleară proprie
Sursa: green.start-up.ro
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Rugăciune de seară scurtă - Ghid complet pentru liniște sufletească
Sursa: garbo.ro
-
Povestea celebrei carpete Răpirea din Serai prezentă în toate casele...
Sursa: kudika.ro
-
#NOHACK Dictionary: Adware, pop-up-urile agasante care ne apar pe calculatoare
Sursa: start-up.ro
-
Bilete ieftine la TAROM: Către ce destinații de vacanță poți zbura
Sursa: wall-street.ro