Tinteste sus, elimina cheltuielile, mareste-ti productivitatea...

1. Tinteste sus automatizand aproape totul.

Impartirea responsabilitatilor, raportarea, posta vocala, ordonarea, indeplinirea, serviciul cu clientii, vanzarile.

2. Elimina cheltuielile variabile negociand cu furnizorii.

Daca esti in cautarea unor profituri mai mari, trebuie ca si furnizorii tai sa se reinventeze! Furnizorii destepti vor fii motivati de cerinta ta.

Citeste si:
6 metode prin care îți poți crește marja de profit
6 metode prin care îți poți...

3. Elimina cheltuielile variabile redefinind, (re- gandind) felul in care se dezvolta procesul de producere al produsului. Acesta ar trebui sa fie unul continuu si o a doua natura pentru tine.

4. Mareste-ti productivitatea asteptand 50%-100% de la tota lumea. (da, chiar asa. Atat de mult). Si ofera-le instrumentele si insruirea necesara pentru a produce mai mult fara stres.

5. Mareste-ti puterea, extinzand linia produsului sau serviciului.

Daca poti adauga cu usurinta produse sublimentare sau versiuni personalizate la acelasi profit, profitul total ar trebui sa creasca.

Citeste si:
Se vor cheltui 157 miliarde de dolari până în 2025 pentru vaccinuri
Cheltuielile globale pentru...

6. La fiecare trimestru, provoaca-ti presupunerile despre industria si compania ta.

Profitul este intotdeauna temporar. Ceea ce mentine profiturile in crestere pe termen lung este mentinerea legaturii cu o piata/ industrie mereu in schimbare.

7. Experimenteaza idei noi, noi tipuri de produse si noi procese.

Investeste 1% din vanzari in schimbari rasunatoare, experimente radicale, deciziii bazate pe intuitie, depozite de cunostinte - orice este mai presus de 9 puncte.

Citeste si:
Eva și David și-au deschis afacere! Ce vând copiii lui Măruță
Eva și David și-au deschis...

8. Ia numai angajati care impresioneaza constant prin initiativa si competenta lor.

Lasa-i pe ceilalti sa plece. Profiturile in crestere vin de la angajatii buni, nu de la cei mediocri.

9. Transforma-ti departamentul de relatii cu clientii in departamentul r&d al companiei tale.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.