Nu sunt o gadget person, dar gurile mai pricepute spun ca iPhone 4S, ultimul smartphone lansat de Apple, a iesit in evidenta mai ales datorita software-ului Siri. Poate ca asta e si motivul pentru care ultimele reclame pentru 4S o au pe Siri drept personaj prinicpal

Apple nu prea a obisnuit sa se foloseasca de prezenta celebritatilor pentru a-si promova produsele. O face acum pentru software-ul "minune" al noului iPhone - Siri.

Pana acum, de vorba cu Siri au stat Zooey Deschanel si Samuel L. Jackson, iar conversatiile pe care le-au purtat, desi nu exceptionale, au avut un farmec aparte care a iscat ceva buzz in jurul reclamelor (in special in cazul celei in care apare Zooey Deschanel).

Recent, Apple a lansat doua noi reclame pentru Siri care se bucura de prezenta lui John Malkovich. Daca ati vazut "Being John Malkovich". "Burn After Reading" sau chiar "Red", stiti de ce este capabil John Malkovich si puteti observa lejer cat de slabuta este reclama asta. Asezat intr-un fotoliu confortabil, cu muzica simfonica pe fundal, Malkovich pare sa poarte o conversatie cu tenta filosofica cu Siri. Doar pare, iar reclama esueaza intr-un mod vadit. Pentru ca sa-l ai pe John Malkovich si sa iasa ceva atat de sec nu poate fi numit decat esec.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.