Yuppy3 Mai 201915:34

Lectura de un minut

Inca de la lansare, fanii din intreaga lume au discutat despre film facandu-l cel mai des mentionat pe reteaua Twitter, cu peste 50 de milioane de postari de la inceputul anului.


Filmul Marvel "Avengers: Endgame" a doborat mai multe recorduri in ceea ce priveste incasarile la box-office (primul film care genereaza incasari de peste un miliard de dolari in doar cinci zile de la lansare). Productia incheie franciza inceputa in urma cu 11 ani, care a acumulat 22 de filme in serie (ordinea in care le poti vedea este aici).

Aproape jumatate dintre postarile despre film au fost facute saptamana trecuta. Pana si actorii din distributia productiei Marvel, "Razbunatorii", au fost prezenti pe Twitter si au multumit fanilor pentru sprijinul acordat.

Citeste si:
10+ vedete care nu au conturi pe retelele de socializare
Celebritati care nu au...

Cele mai discutate personaje din film au fost, in ordine: Thanos, Thor, Iron Man, Captain AMerica, Hulk, Loki, Spiderman, Black Widow, Groot si Nebula. In ceea ce priveste tarile in care s-a inregistrat cea mai mare activitate, se mentioneaza America, Brazilia, Filipine, Thailanda, Malaezia, Japonia, Marea Britanie, Mexic, Indonezia si Franta. Printre cele mai utilizate hashtag-uri s-au remarcat #ThankYouAvengers prin care fanii si-au aratat recunostinta pentru ce s-a creat, dar si #DontSpoilTheEndgame, care a marcat o campanie a regizorilor prin care invita spectatorii sa nu dea detalii despre film celor care inca nu l-au vazut, noteaza BusinessInsider.

Vizionare Avengers: Endgame:

Citeste si:
Un fan Marvel a vazut "Avengers: Endgame" de 110 ori la cinema
Un fan Marvel a vazut...

Twitter este o platforma de social media prin care se trimit si citesc mesaje scurte numite "tweets", discutandu-se despre varii subiecte - de la sport, politica, pana la celebritati si vreme.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.