Vara aceasta apar doua dintre cele mai asteptate animatii: Madagascar 3 si Ice Age 4. Pe cel din urma nu am apucat sa il vad, dar pe primul l-am vazut saptamaina aceasta. Recunosc de la inceput ca animatiile nu sunt punctul meu forte si ca am vazut paina acum doar animatiile din seria Madagascar, Ice Age si Toy Story.

Dupa cum probabil va amintiti (in cazul in care ati vazut partea a doua din serie) animalele evadate de la Zoo incearca sa se intoarca in New York, salbaticia nefiindu-le pe plac. Filmul incepe cu reusita pinguinilor de a repara in cele din urma avionul prabusit in savana si decoleaza spre casa lor din mijlocul metropolei americane. Din pacate lucrurile nu decurg conform planului, cu totii ajungaind in Europa. Mai precis, in Monaco (sper ca nu gresesc). Aici intra in vizorul unei celebre femei specializate in vainatoare. Nu mai are rost sa va povestesc continuarea, asta pentru ca este de tot CIRCUL. Daca vedeti filmul va veti da seama ce vreau sa zic.

Ce pot spune despre o animatie si asa apreciata, de la care nu ai asteptari prea mari (oricait de mare ai fi)? Continuarea asta vine cu niste personaje noi, multe la numar, care aduc un aer proaspat in film. Daca s-ar fi mers in continuare cu aceleasi personaje, probabil ar fi spus toata lumea ca scenaristii nu prea si-au pus imaginatia si creativitatea la treaba.

Citeste continuarea pe: divercitycafe.ro