Nu sunt un mare fan al SF-ului, asadar Men In Black 3 a fost pentru mine primul film SF pe care il vad de la inceputul acestui an. Nu mi-a depasit asteptările, insa propun sa lasam concluziile pentru final.

In ce-a de-a 3-a parte a francizei Men In Black, scenariul continua cu evadarea extraterestrului Boris – care isi doreste razbunarea in fata agentului K, cel care i-a retezat mana pentru a-l ucide. Planul ii reuseste, agent K este ucis, iar Boris lanseaza un atac asupra Terrei. De aici, cazul este preluat de agent J (Will Smith). Acesta calatoreste in timp pana in anul 1969, fiind urmat de extraterestrul Boris. Atunci va avea loc batalia finala care ii va aduce o surpriza agentului J (si voua).

Cei care au urmarit primele doua parti ale seriei, cu siguranta nu vor rezista pornirilor SF care ii imping spre cinema. Cum spuneam la inceputul articolului, filmul se plaseaza exact acolo unde te astepti sa fie. Nimic genial, nimic banal. Ceva comedie venita in special din partea de replici dintre cei doi agenti. Actiunea este la locul ei, insa daca ne apucam sa comparam cu primele doua parțti, vom vedea ca de data aceasta s-au focusat mai mult pe poveste. Si intr-adevar, se vede ca au gandit bine povestea, in special finalul care cred ca surprinde pe majoritatea. Men In Black 3 este un film de actiune, dedicat oricarei varste, care reuseste sa amuze pe cei mai mici si sa fascineze pe cei mai mari prin efectele speciale. Din punctul meu de vedere, amatorii genului trebuie sa il vada dacă nu au facut-o deja, iar restul sa isi vada de prioritătile lor cinematografice.

Multumim: divercitycafe.ro