Din acel moment, incepe distractia! Mai multe lucruri nu va mai spunem, altfel nu mai are niciun farmec filmul [daca veti descoperi farmecul pana la urma

Another high-school-drama . Ieri am aterizat impreuna cu colega mea Corina la premiera filmului You Again. Avand in vedere ca subiectul este putin cam uzat, totusi am reusit sa radem la unele faze din film. De ce? Pentru ca de acest lucru a stiut sa se ocupe “vocea din Gossip Girl”, actrita Kristen Bell, o buna comedianta de altfel.

Ajunse in sala de cinema ne gandeam ca poate scenaristul si regizorul [un film scris de Moe Jelline si regizat de Andy Fickman] au stat, “si-au stors creierasii” si au scos o comedie de nota… 8-9 [cu indulgenta] , insa am realizat ca nu prea mai exista asa ceva… [din pacate] insa pe de alta parte din fericire, au existat cateva lucruri care au salvat cat de cat situatia . Actorii, bineinteles! Kristen Bell [When In Rome], Jamie Lee Curtis [Freaky Friday], Sigourney Weaver [Aliens], Odette Yustman [The Unborn], Betty White [ The Proposal], Victor Garber [Alias], James Wolk [Lone Star].

Filmul incepe cu perioada de adolescenta a timidei si marginalizatei Marni, o era in care pistruiata noastra nu era deloc populara si pe deasupra mai era si batjocorita si agresata fizic de catre “regina majoretelor” si ceilalti colegi. Intr-o concluzie, viata lui Marni nu a fost tocmai roz.

Ca sa le demonstreze tuturor ca nu conteaza neaparat frumusetea si popularitatea din timpul liceului, Marni vine acasa pentru nunta fratelui ei Will cu tot cu o surpriza. Avand o cariera stralucita cu un post important in PR la pachet cu o promovare, Marni s-a gandit sa le dea o lectie “majoretelor”. Dar se pare ca ea a avut parte de o mare surpriza cand a aflat ca de fapt Will se va casatori cu cea care i-a distrus toata adolescenta!

Este foarte greu sa uiti toate chinurile prin care a trebuit sa treci in perioada care trebuia sa fie cea mai frumoasa din viata de adolescenta. Joanna [regina vrajitoare] se comporta de parca nimic nu s-ar fi intamplat si vrea sa demonstreze tuturor ca de fapt ea este o persoana “blanda si delicata” in niciun caz persoana “malefica” asa cum este catalogata de viitoarea ei cumnatica terorizata intr-un mare fel.

Motivul absurd pentru care o tanara a acordat doar o stea unui...
Motivul absurd pentru care o...

Hmm… Sa inceapa sabotarea nuntii si demascarea vrajitoarei, daca Joanna nu vrea sub nicio forma sa-si ceara scuzele de rigoare pentru distrugerea unei vieti. Ehee si pentru ca aschia nu sare departe de trunchi [sau parca asa era vorba], de fapt aschia aceasta a sarit departe de trunchi pentru ca Marni nu a reusit sa o mosteneasca pe mama sa, Gail, care fusese cea mai populara pustoaica in perioada ei de glorie. Pam pam…

Asta nu e tot, pentru ca la usa lui Gail apare nimeni alta decat Ramona, in calitate de matusa a Joannei si fosta best friend devenita rivala din timpul liceului. Din acel moment, incepe distractia! Mai multe lucruri nu va mai spunem, altfel nu mai are niciun farmec filmul [daca veti descoperi farmecul pana la urma]

Powered by DivercityCafe