Levi's a hotarat ca trebuie sa isi promoveze noul model de blugi intr-un mod mai putin conventional... prin dans. Miscarile de balet contemporan combinate cu cele de balet clasic nu spun doar o poveste de tipul „boy meets girl”, ci reusesc sa surpinda perfect beneficiile produsului.
O colaborare intre Levi's si Baletul National Corean pentru noul model de blugi, Stretch to Fit, dispobil doar pe piata coreana. O reclama extraordinara care face mai mult decat suma partilor.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
Cheesecake cu afine, un desert incredibil de pufos și delicios pentru această...
Sursa: garbo.ro
-
Ana Nicolescu, change strategist: Antreprenoriatul nu e greu. Ce e greu e să...
Sursa: kudika.ro
-
Top 5 motive pentru care un client renunță la magazinul sau la brandul preferat
Sursa: retail.ro
-
NN are 2,2 milioane de clienți în România
Sursa: futurebanking.ro
-
O nouă țară europeană permite căsătoria persoanelor de același sex
Sursa: wall-street.ro