Yuppy 12 Mai 2016 15:00
Noua campanie PETA a socat cumparatorii.

Anumite persoane prefera sa ignore cruzimea la care sunt supuse animalele atunci cand isi cumpara produse din piele. PETA impreuna cu Ogilvy & Mather Advertising Bankok a creat o campanie prin care spera sa schimbe aceasta atitudine si sa traga un semnal de alarma asupra adevarului din spatele produselor de lux din piele.

Acestia au deschis un magazin fals intr-unul din cele mai in voga malluri din Bankok. Pe rafturile magazinului au fost expuse produse aparent obisnuite precum genti, pantofi, manusi sau geci. Numai ca, fiecare produs ascundea un secret ingrozitor.

Interiorul posetelor, pantofilor si hainelor era facut in asa fel incat sa imite interiorul unui animal. Acestea contineau carne, sange, ba chiar si o inima batand.

In fiecare an, cel putin 440,000 de pitoni sunt prinsi in junglele din Asia de Sud-Est. Sunt decapitati fara mila. Uneori, sunt jupuiti de vii. Doar pentru a deveni un produs trendy. Nu mai putin de patru crocodili trebuie ucisi pentru a confectiona o geanta.

Retail jobs


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.