De data asta, mi s-a parut fascinanta initiativa producatorului de vinuri Navarro Correas, care, cu ajutorul unor artisti latino-americani, a dezvoltat o campanie in care vinul si arta se intalnesc intr-o experienta interactiva uimitoare: Art Inside and Outside.
In ce consta capodopera? Crearea Autoportretului lui Van Gogh (4 m x 2,5m) prin 1000 de celule cu vin conectate intre ele de un mecanism automat. Spectatorii aleg o celula si trimit un sms pentru a fi umpluta automat cu nuanta de vin setata initial (pentru “colorarea” intregului portret s-au folosit 256 litri de vin).
Citeste continuarea pe Barstein.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Sneaker Industry: cum transformi pasiunea într-o industrie pentru împătimiți
Sursa: start-up.ro
-
Fiecare dintre noi suntem la volanul propriei vieți!
Sursa: garbo.ro
-
Simtel Team construiește centrale fotovoltaice pentru un nou client
Sursa: green.start-up.ro
-
România, pe primul loc în topul producătorilor de nuci din UE
Sursa: retail.ro
-
Revolut lansează Pay Later. Va ajunge și în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Testul darurilor sacre: Ce cadou iti va oferi Universul?
Sursa: kudika.ro
-
Cristiano Ronaldo a devenit cel mai bine plătit om din lume pe Instagram
Sursa: wall-street.ro