Un clovn infiorator, o fantoma si un zombie sunt personajele pe care le-ai pune, in mod normal, intr-o reclama pentru un ceai. Wait, what? Da, Herbaria, un brand de ceaiuri a creat o reclama pentru ceaiurile sale calmante.
Venind cu o abordare mai mult decat indrazneata, reclama nu avea cum sa nu treaca neobservata si a creat deja buzz in mediul online. Reactiile au fost, asa cum era de asteptat, atat negative, cat si pozitive, insa in mod cert Herbaria a reusit sa se diferentieze de ceilalati competitori de pe piata. Si asta intr-o maniera cat se poate de creativa.
Juxtapunerea dintre monstri si efectele calmante ale ceaiului ni se pare foarte reusita, la fel si sloganul reclamei, „Drown your fears” („Ineaca-ti spaimele). Si dupa asemenea monstruozitati, o cana de ceai calamant nu ar strica.
Cum vi se pare reclama?
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro