Un grup de femei intra intr-un magazin si inlemnesc in fata manechinelor. Poate parea inceputul unui banc, dar este felul in care Dove a ales sa transmita un mesaj important.
In cazul in care nu ati auzit deja de celebra provocare a manechiunului, aceasta presupune ca mai multe persoane sa "inghete" in diferite pozitii, asemeni unui manechin. Compania Dove a spus da acestei provocari, dar a decis sa se foloseasca de ocazie pentru a trage atentia asupra unui fapt: manechinele din magazine nu seamana deloc cu femeile reale.
"Atunci cand am vazut ca toata lumea face provocarea manechinului, ne-am intrebat de ce nu am vazut pana acum un manechin care sa arate ca noi? Ne-am folosit de ocazie pentru a conecta mesajul si filosofia Dove cu acest trend", au povestit realizatorii campaniei.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro