Un grup de femei intra intr-un magazin si inlemnesc in fata manechinelor. Poate parea inceputul unui banc, dar este felul in care Dove a ales sa transmita un mesaj important.
In cazul in care nu ati auzit deja de celebra provocare a manechiunului, aceasta presupune ca mai multe persoane sa "inghete" in diferite pozitii, asemeni unui manechin. Compania Dove a spus da acestei provocari, dar a decis sa se foloseasca de ocazie pentru a trage atentia asupra unui fapt: manechinele din magazine nu seamana deloc cu femeile reale.
"Atunci cand am vazut ca toata lumea face provocarea manechinului, ne-am intrebat de ce nu am vazut pana acum un manechin care sa arate ca noi? Ne-am folosit de ocazie pentru a conecta mesajul si filosofia Dove cu acest trend", au povestit realizatorii campaniei.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Energii regenerabile și Green Deal, temele concursului BASF Innovation Hub
Sursa: green.start-up.ro
-
Daniel Ion, Casa del Pan: ”Coca hotărăște pentru mine ce timp am”
Sursa: start-up.ro
-
Cumpăna investește 3 milioane de euro în noua sa fabrică
Sursa: retail.ro
-
6 Minciuni, așa-zise „motive”, care te țin blocată într-o relație toxică
Sursa: kudika.ro
-
Se spune că suntem arhitecții propriei vieți: cum să trăim mai fericiți și să...
Sursa: garbo.ro
-
OTP Bank se alătură programului de susținere a IMM-urilor din domeniul...
Sursa: futurebanking.ro
-
Maia Sandu: Nu am discutat cu NATO despre livrarea de armament
Sursa: wall-street.ro