Esti la restaurant cu prietenii si mancarea tocmai a sosit. Totul arata apetisant si abia astepti sa gusti. Numai ca, unul dintre prietenii tai incepe sa pozeze mancarea din toate unghiurile. La un moment data, se urca pe scaun pentru a avea o imagine de ansamblu a intregului fel de mancare.
Iti suna cunoscut?
„It’s a meal. Not a competition” (E mancare. Nu competitie) este mesajul celei mai noii campanii a brandului de mobila Ikea. Acestia si-au imaginat cum ar fi fost daca oamenii din secolul XVII si-ar fi imortalizat farfuriile din dorinta de a obtine like-uri. In reclama apare o familie aristocrata care trebuie sa astepte ca un pictor sa imortalizeze masa. Apoi, tabloul este purtat prin tara pentru ca restul societatii sa isi poata arata aprobarea.
Idea reclamei este sa ii incurajeze pe oameni sa lase telefonul jos si sa se bucure de masa alaturi de cei dragi.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro