Sexul vinde. Si uneori, vinde prezervative.

Stiti lectia deja. V-a fost spusa undeva prin clasa a sasea cand, impartiti in doua grupuri distincte, fete si baieti, ati fost dusi in doua clase separate unde vi s-a explicat ce urmeaza sa se intample cu corpul vostru si cum sta treaba cu reproducerea. Ati mai purtat o data o discutie destul de ciudata pe tema asta cu mama sau tata cand aveati 16 ani si ati venit cu primul iubit/prima iubita acasa. Atunci de ce tin publicitarii sa ne aminteasca in mod constant cat de necesar si minunat este sa folosim prezervativul?

Statisticile arata ca, desi cifrele sunt in crestere, inca mai exista un anumit procent din populatie care prefera sexul neprotejat, indiferent ca vorbim de prezervativ sau alte metode de contraceptie. Nu, nu incerc sa va tin o lectie de educatie sexuala, ci sa va arat o serie de reclame care incearca sa convinga procentul asta de populatie, intr-un mod cat mai prietenesc si haios cu putinta, ca e spre binele lor sa foloseasca prezervativ.

Retail jobs

Provocarea tine de maniera in care alegi sa iti comunici mesajul, fara a face publicul vizat sa se simta constrans. Cei mai multi creativi folosesc umorul. Tehnica nu este aleasa intamplator. Subiect tabu pana nu demult, oamenii de publicitate folosesc umorul pentru a minimaliza jena (un sentiment stupid daca ma intrebati pe mine) pe care o resimt oamenii atunci cand cumpara prezervativ. Se intrec cum sa puna in scena, cat mai nonconformist cu putinta, necesitatea si beneficiile lui. E si un soi de campanie de educare in spatele acestor reclame, mult mai bine gandita si eficienta decat multe din cele anti-SIDA. In primul rand, numai conceptul de anti-ceva in general (anti-SIDA, anti-alcool, anti-droguri) mi se pare stupid. Pare sa plece de la premiza ca exista si o parte pro-SIDA/alcool/droguri. In fine, e cu totul alta discutie asta.

Citeste si:
Facebook şi Google nu vor elimina toate reclamele înşelătoare
Facebook şi Google nu vor...

In continuare, va lasam sa rasfoiti cele 25 de reclame absolut delicioase pe care le-am ales special pentru voi, boys and girls ;)

Sursa foto main Shutterstock


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.