Se spune ca o imagine valoreaza mai mult decat o mie de cuvinte. Cat credeti ca valoreaza 30 de imagini hilare?

Se spune ca o imagine valoreaza mai mult decat o mie de cuvinte. Sa atragi atentia prin intermediul unei singure imagini si sa reusesti sa comunici prin aceasta un mesaj coerent si de impact, nu este tocmai treaba usoara. Asta este motivul pentru care publicitatea ramane un domeniu fascinant. Vorbim totusi despre o industrie care isi lauda propriile produse, iar noi ii credem pe cuvant. Pare sa aiba resursele necesare de a ingloba tot ceea ce are un brand de comunicat despre un produs intr-un print mai mic sau mai mare, in maxim doua randuri de cuvinte.

In zilele noastre, succesul unui produs sau al unui brand este valorificat in premiile pe care le incaseaza la concursurile din industria publicitatii. Schema pare sa functioneze. Imaginile au un impact atat de semnificativ, incat ne amintim vreme indelungata de reclama aia cu “ala micu’ de respira greu” sau de “printul ala la Durex”. Ganditi-va doar ca un copil de doar cativa anisori, inainte sa poata vorbi, este capabil sa recunoasca vreo cateva zeci de branduri.

Retail jobs

“Examenul” decisiv pentru un publicitar este sa creeze un print. Prin acest instrument isi va dovedi creativitatea, capacitatea de a spune tot ce este de spus despre brand intr-o imagine. Cu cat mai controversata, mai neobisnuita sau mai amuzanta, cu atat mai bine.

Umorul este unul din cele mai folosite patternuri de publicitari, insa si cea mai periculoasa. Este foarte usor sa ajungi in mintea consumatorului folosindu-te de umor, daca faci referirile potrivite, la fel cum este foarte usor sa dai gres. E un fel de panta alunecoasa pe care putini se aventureaza si chiar si mai putin reusesc.

Asadar, am adunat pentru voi in acest articol, 30 de reclame hilare care au trecut “testul” si au reusit sa atinga si sa ramana intiparit in mintea consumatorului.

Vezi toate imaginile in GALERIA FOTO:


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.