Coca Cola a vrut sa arate ca nu doar bunurile pot fi furate, ci si saruturile sau imbratisarile, ca un atac nu este neaparat rau atunci cand vine din partea unui prieten. Ideea de la care s-a plecat a fost de a aratat fata nevazuta a camerelor de filmat, povestile frumoase care sunt suprinse de obiective, dar care nu sunt facute publice de obicei.
Urcat pe Youtube in urma cu doua saptamani, clipul a devenit rapid viral, atingand in momentul de fata peste 5 milioane de vizualizari.
Clipul face parte din campania "Open Happiness", o miscare globala prin care Coca Cola si-a propus sa imparta bucurii in cele mai diverse moduri. Campania se alatura automatului de imbratisari si celui de fericire.
Foto main si interior: captura Youtube.com
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Oana Roman a reacționat după criticile aduse de Selly: Mă amuză foarte tare ...
Sursa: kudika.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro