Fumatorilor nu le place sa le fie tinuta morala. Cum faci, in acest caz, ca mesajul sa ajunga la ei?

Cei mai multi dintre fumatori stiu cat de nesanatos le este viciu, dar in ciuda acestui fapt, putine sunt lucrurile care ii pot convinge sa renunte la fumat. Pentru a ii face sa inteleaga acest lucru, Fundatia Thailandeza pentru Promovarea Sanatatii impreuna cu Ogilvy au gandit o campanie antifumat care exploateaza intr-un mod excelent emotiile fumatorilor. In loc sa le spuna ca fumatul este rau, i-a facut pe fumatori insisi sa se transforme in purtatorii acestui mesaj.

In clip, doi copii cer un foc fumatorilor intalniti pe strada. Fara sa se gandeasca macar o secunda ca e o pacaleala, acestia nu numai ca refuza sa le ofere foc, dar le si tin un intreg discurs depre cat de nesanatos si nociv este tutunul. Dupa ce asculta linistiti tot discursul, copii le ofera un bilet impaturilt si pleaca.

"You worry about me. But why not about yourself?/"Iti faci griji pentru sanatatea mea. De ce nu si pentru a ta? " scrie pe bilet

Retail jobs

Campania a primit bronzul anul acest la Cannes, festivalul dedicat industriei publicitatii.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.