Pe vremurile astea jenante termic, ideea unui club subacvatic suna cum nu se poate de racoritor. In New York, sub apele raului Hudson pare sa existe unul. Din pacate, nu este real, ci a fost construit doar pentru a promova un brand de ceasuri.
Pentru a promova noua colectie de ceasuri subacvatice TechnoMarine, Thinkmodo, o agentie specializata in crearea de clipuri virale, a gandit sa plaseze ceasurile in mediul care le evidentieaza cel mai bine calitatiile: sub apa.
Chiar daca acest club subacavatic este doar un produs al imaginatiei, tehnologia exista. Clubul a fost functional pentru cateva zile, numai ca nu sub apele raului Hudson, ci intr-o baza militara, iar castile sunt nu sunt doar de design, ci sunt intr-adevar aparate de respirat sub apa.
O intrebare totusi, ce faci cand ai nevoie la toaleta?
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
Cheesecake cu afine, un desert incredibil de pufos și delicios pentru această...
Sursa: garbo.ro
-
Ana Nicolescu, change strategist: Antreprenoriatul nu e greu. Ce e greu e să...
Sursa: kudika.ro
-
Top 5 motive pentru care un client renunță la magazinul sau la brandul preferat
Sursa: retail.ro
-
NN are 2,2 milioane de clienți în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Un oraș din Italia le dă apă cu porția oamenilor. Locuitorii nu mai au voie...
Sursa: wall-street.ro