Ultimul lucru la care te-as astepta la un brand de cafea este sa se intrebe ce ar face oamenii daca ar putea opri timpul si zbura si sa incerce sa afle raspunsul. Si asta pentru ca brandurile de cafea vorbesc de cele mai multe ori despre aroma, savoare, boabe prajite si mai putin despre visele oamenilor.
Anumite branduri reusesc sa vada dincolo de spectrul lor de activitate. Pauling Brazil, o marca de cafea finlandeza, a ales cel mai aglomerat centru comercial din Finlanda si a instalat un dispozitiv care permite oamenilor sa se filmeze intr-o maniera Matrix. I-au spus Brazil Linko.
Efectul este creat cu ajutorul a 36 de camere digitale folosite pentru a capura orice cascadorie/saritura, pierueta/etc. Rezultatul: un filmulet unic in care timpul pare sa inghete, iar tu poti sa zbori. : )
Pentru ca actiunea a fost un succes, dispozitivul a fost plimbat prin intreaga tara.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro