Hug me (Imbratiseaza-ma) este premisa ultimei campanii de marketing lansata de Coca Cola in Singapore. Ca partea a campaniei, Coca Cola a instalat in incinta Universitatii din Singapore un automat de bauturi racoritoare special
Automatul a aparut peste noapte in campusul universitatii. Pare un automat ca oricare altul, diferenta fiind ca are inscriptionat mesajul Hug me in fontul si culoarea Coca Cola. Aceasta este si ideea, automatul fiind conceput in asa fel incat in locul banilor sa primeasca imbratisari. Prin call to action-ul campaniei nu numai ca sunt incurajate manifestarile publice de afectiune, dar este stabilita o conexiune emotionala cu brand-ul.
Campania, gandita de Ogilvy & Mather, face parte din miscarea globala Open Happiness.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Zodiile aflate sub steaua Abundenței și a norocului în IULIE 2022: Atrag...
Sursa: garbo.ro
-
Statele UE, consens în planul privind clima. Doar mașini electrice la vânzare...
Sursa: green.start-up.ro
-
Debirocratizare: Legea Interoperabilității, adoptată de Camera Deputaților
Sursa: start-up.ro
-
Fintech-ul myPOS deschide magazin în București
Sursa: futurebanking.ro
-
Fundația Coca-Cola a finanțat reconstrucția Deltei Dunării din Mehedinți
Sursa: retail.ro
-
GALERIE FOTO | Pensiune din Vâlcea, închisă temporar de ANPC. Ce nereguli au...
Sursa: wall-street.ro
-
De ce are nevoie fiecare semn zodiacal în săptămâna 4-10 iulie
Sursa: kudika.ro