TNT stie ce inseamna drama. Stie cum sa se ocupe de ea, stie cum sa o creeze. Si pentru a-i convinge si pe belgieni de asta, au adus putina drama in tara lor.
Pentru a promova lansarea postului de televiziune in Belgia, TNT a instalat intr-o piata populata un buton mare si rosu insotit de mesajul Push to add drama. Ce au patit curiosii care au apasat butonul puteti vedea mai jos. O campanie de promovare foarte bine gandita, marca TNT.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Problemă majoră la Tesla Cybertruck. Toate modelele vândute trebuie să se...
Sursa: wall-street.ro