TNT stie ce inseamna drama. Stie cum sa se ocupe de ea, stie cum sa o creeze. Si pentru a-i convinge si pe belgieni de asta, au adus putina drama in tara lor.
Pentru a promova lansarea postului de televiziune in Belgia, TNT a instalat intr-o piata populata un buton mare si rosu insotit de mesajul Push to add drama. Ce au patit curiosii care au apasat butonul puteti vedea mai jos. O campanie de promovare foarte bine gandita, marca TNT.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Rochia cu șliț - trendul verii! 10 rochii cu șliț pentru un look seducător și...
Sursa: garbo.ro
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
România înregistrează aproape jumătate din vânzările online din Europa de Est
Sursa: retail.ro
-
Libra Internet Bank va lansa o nouă emisiune de obligațiuni
Sursa: futurebanking.ro
-
Alimentul care a ajutat-o pe Lili Sandu să slăbească! Care este secretul unui...
Sursa: kudika.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
One United Properties cumpără un teren de peste 10.000 mp în Floreasca,...
Sursa: wall-street.ro