Coyote Ugly: femei + alcool + muzica = bani + distractie + faima.

In anul 2000 filmul "Coyote Ugly" debuta pe marile ecrane. Un nume oarecum bizar, un bar de noapte din America, cateva femei sexy, alcool, multa muzica si o poveste de dragoste cu peripetii. Nimic inedit pentru cinematografia moderna, dar ceva cu totul special pentru cei care inca nu stiu ca in spatele scenariului se afla o poveste reala, care a inceput in New York, in anul 1993.

Coyote Ugly Saloon este momentan cel mai popular bar din Statele Unite, cu 13 locatii pe intregul continent: New York, 27 ianuarie 1993; Las Vegas, noiembrie 2001; New Orleans, ianuarie 2002; Chicago, martie 2003; Tampa, aprilie 2003; Austin, ianuarie 2004; Panama City, aprilie 2004; San Antonio, iulie 2004; Charlotte, august 2004; Nashville, decembrie 2004; Denver, martie 2005; Ft. Lauderdale, ianuarie 2006 si Memphis, mai 2006.

Initiativa acestui proiect indraznet apartine Lilianei Lovell, fondator Coyote Ugly Saloon. Liliana este originara din New York si a urmat cursurile unui liceu catolic "pentru snobi", conform declaratiilor ei. Mai tarziu, dupa absolvire, s-a angajat intr-un bar local pe post de chelnerita si, desi avea doar 17 ani, si-a format o serie de abilitati pentru a aduce venituri prin metode cu totul neconventionale. Obisnuia sa se urce pe tejgheaua barului si sa cante orice, pentru oricine. Se pare ca initiativa a avut succes, iar numarul mare de clienti care au prins gustul distractiei l-a determinat pe patron sa schimbe profilul localului, renuntand la oferta culinara in favoarea catalogului de bauturi alcoolice, pe care l-a diversificat.

Retail jobs

Cu toate acestea, Lilian a renuntat la slujba si a incercat mai multe oferte asemanatoare sau totalmente diferite. Indiferent de ocazie, ea a incercat sa isi valorifice abilitatile de marketing si la un moment dat a aplicat pentru un job in cadrul unei companii de pe Wall Street, unde a descoperit ca banii se castigau foarte greu in calitate de broker. A fost nevoita sa accepte in paralel al doilea job, tot intr-un bar, unde putea castiga intr-o noapte aceeasi suma pe care o castiga lunar la compania de pe Wall-Street - 250 $.

In scurt timp a renuntat la postul de broker in favoarea barului Anacondas, cu specific brazilian. Desi acest job i-a asigurat atat venituri, cat si atmosfera la care visa, Liliana si-a dorit din nou o schimbare, iar oportunitatea a venit din partea proprieterului unui alt bar din zona, Village Idiot. Inca de la inceput Lilian a fost perseverenta si a reusit rapid performanta de a nu pleca din bar cu mai putin de 500 $ in buzunar (pe noapte). Mai tarziu a fost promovata pe post de manager, iar responsabilitatile ei s-au dublat. A inceput sa angajeze femei frumoase, pe care le-a invatat cum sa atraga clienti in barul in care seara oamenii savurau muzica la maximum si aveau apetit pentru distractie. A avut succes si a economisit fiecare banut castigat.

Citeste si:
Yny Sebi câștigă sume fabuloase din muzică. Tânărul, gest de...
Yny Sebi câștigă sume...

In paralel, circualu zvonuri conform carora Village Idiot urma sa fie inchis. Intre timp Lilian a cautat oferte pentru cumpararea unui spatiu unde barul si-ar fi putut continua activitatea. A gasit sprijin intr-un partener de afaceri al unui prieten, care i-a cedat spatiu pentru ceea ce este astazi Coyote Ugly. Inaugurarea barului a avut loc in data de 27 ianuarie 1993, iar popularitatea sa a crescut rapid. In 1997 Coyote Ugly s-a remarcat si la nivel national, dupa ce una dintre fostele angajate ale lui Lilian i-a dedicat un articol in celebra revista GQ.

In prezent, dupa ce afacerea ei s-a remarcat in lumea intreaga, Lilian Lovell locuieste in New Orleans impreuna cu fiul ei si se ocupa de propria companie, Ugly Inc., cautand sa extinda reteaua de baruri Coyote Ugly.

Coyote Ugly in versiunea de pe marele ecran:


Iata ce veti gasi, daca veti merge in oricare dintre adevaratele baruri Coyote Ugly:

Citeste si:
În New York s-a raportat primul caz de poliomielită din SUA din...
În New York s-a raportat...

Pentru a vedea oferta completa, precum si programul evenimentelor organizate in barurile Coyote Ugly din diverse regiuni, puteti accesa site-ul oficial. Aici veti gasi si galerii foto, unde le puteti admira pe frumoasele animatoare care incing atmosfera seara de seara in celebrele baruri. Dansul, muzica live si prepararea unor cocktail-uri cu retete unice sunt specialitatile lor. Pentru fani, exista si un magazin online cu articole vestimentare, postere si accesorii in stil Coyote. Aici le veti "cunoaste" pe fetele de la Coyote Ugly - aveti ocazia sa cititi povestea lor si sa ascultati melodiile care le-au consacrat.

La final, cateva dintre fotografiile realizate in cadrul mai multor evenimente Coyote Ugly:


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.