Cea mai proaspata inovatie in segmentul de bauturi nealcoolice, sucul Antistress s-a lansat oficial la expozitia Estetika & Wellness, in perioada 8 – 10 martie, la Sala Polivalenta.
Alternativa la sucurile obisnuite, bautura este castigatoare a premiului pentru inovatie la Anuga 2007 (Germania), cel mai mare targ de profil. Sugar Free Dieta planuieste sa vanda anul acesta in Bucuresti peste 100.000 de sticle cu suc Antistress.
Bautura este neacidulata, cu gust dulce-acrisor, iar reteta sa include ingrediente “in voga”: urzica, aloe vera, ginseng, ginko, complex de vitamina B si magneziu. De pe site-ul oficial al produsului aflam ca "Antistress impune o noua perspectiva a bauturilor racoritoare: nu este un ceai, o apa minerala, un suc de fructe, o bautura carbogazoas, o bautura energizanta sau pe baza de electroliti, ci o bautura cu ingrediente naturale, cu gust nou si aroma unica."
“Antistress s-a nascut din nevoia tot mai accentuata a pietei pentru bauturi functionale, pentru gusturi noi. Antistress intruneste toate exigentele clientilor si, mai mult, se dovedeste a fi piatra de hotar catre un nou segment de bauturi. Antistress este o bautura racoritoare care se adreseaza tuturor, indiferent de varsta, ocupatie sau sex si vine ca alternativa la bauturile obisnuite, de la ice tea sau sucuri cu arome, la bauturi energizante sau isotonice”, a spus Franz Steinegger, Marketing Manager la compania austriaca Sonnenalm Gentranke Vertrieb, producatorul acestui suc.
“Ne bucuram sa oferim publicului din Romania, din nou, o premiera, dupa lansarea, in urma cu mai bine de doi ani, a primei beri dietetice din Germania.
Stresul este prezent in viata noastra cotidiana. Nu ocoleste pe nimeni si poate genera efecte din cele mai neplacute. Aparitia unui produs ca Antistress este imbucuratoare pentru oricine, mai ales ca se adreseaza tuturor, inclusiv diabeticilor. Dealtfel, tinta noastra ramane aceeasi: oamenii preocupati de propria sanatate si de starea de bine”
Interesul romanilor pentru produsele dietetice, in crestere vara
Bautura se comercializeaza in magazine la pretul de 6 RON, in cluburi si baruri aceasta suma ajungand la 10 RON.
Sugar Free Dieta, companie cu capital integral romanesc, activeaza din 2005, cu precadere in sectorul de alimente dietetice. Toate produsele comercializate provin din Uniunea Europeana, in general din Germania, in momentul de fata, oferta cuprinzand o larga varietate de dulciuri dietetice si inlocuitori de zahar, dar si berea dietetica Edelhopfen, cea mai vanduta din Germania. Mihai Dumitrascu considera ca pe segmentul produselor dietetice, firma se se afla intre locurile 2 si 3. O alta companie distribuitoare de produse dietetice pe piata romaneasca este Matra International.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
YAYA Baby Food - cum creezi o afacere din mâncare sănătoasă pentru bebeluși
Sursa: start-up.ro
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Ce aduce scăderea IRCC?
Sursa: futurebanking.ro
-
Horoscop pentru suflet: Mantra zodiei tale pentru săptămâna 1-7 aprilie
Sursa: kudika.ro
-
Analiză: Companiile care au fugit din Rusia de la începutul războiului din...
Sursa: wall-street.ro