Yuppy4 Septembrie 2007de Vio

Lectura de un minut

Influentarea era candva o arta. Acum, a devenit o stiinta.

Influentarea era candva o arta. Acum, datorita lui Kevin Hogan, a devenit o stiinta. Autorul este un expert recunoscut in domeniul persuasiunii, iar aceasta carte este Graalul influentarii in noul mileniu.

Vreti ca interlocutorul sa va raspunda afirmativ chiar acum. De aceea este bine sa stiti cum functioneaza constientul si subconstientul fiintei umane - veti fi uimiti cand veti afla in ce masura ultimul detine controlul - si ce impact au, impreuna cu modul in care sunteti perceputi si in care stiti sa interpretati si sa transmiteti mesaje credibile si eficiente, asupra factorilor de decizie. Procesul prin care ii determinam pe oameni sa puna sub semnul intrebarii status quo-ul si sa implementeze dorinta de schimbare este uimitor. Trebuie sa descoperiti ce anume ii impinge nu numai sa spuna DA, ci si sa devina clienti si parteneri loiali.

Mai mult, va sunt dezvaluite, cu argumente solide, dedesubturile schimbarii permanente in comportamentul semenilor vostri, un proces subtil care poate fi transformat in realitate.

Profesionistii din vanzari, cei care lucreaza in domeniul marketingului si toti cei care vor sa castige abilitati de influentare nu au nici o scuza daca nu detin in arsenalul lor cele mai noi si mai eficiente instrumente si tactici pe care le ofera aceasta carte. Hogan imbina legile influentarii si tehnici precum Modelul Delta al influentarii, Strategiile Omega, Principiile de prezentare si pozitionare a unei oferte, modul in care te "cumpara" mintea umana, intr-un sistem revolutionar care va determina pe oricine sa spuna DA in mai putin de 8 minute.

Titlu: Stiinta influentarii
Autor: Kevin Hogan
Editura: Amaltea
Pret: 22,00 lei



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.