Din ce in ce mai mult cupluri apeleaza la metode creative pentru a isi anunta familia si prietenii ca urmeaza sa aiba un copil. Sa le spui pur si simplu nu mai este o optiune, iar cuplurile isi bat capul si nascocesc fel de fel de scenarii sau se filmeaza si fotografieza in fel si chip.
Un exemplu bun de cum sa le spui oamenilor ca este insarcinata vine de la Whitney McGillicuddy care, impreuna cu sotul ei s-au folosit de campania #ShareaCoke pentru a spune lumii ca urmeaza sa aiba un copil.
Clipul este atat de bine executat incat nu am putut sa nu ne intrebam daca nu cumva este o tactica de marketing viral facuta chiar de Coca-Cola. Pentru a spulbera orice urma de indoiala, cei doi au postat un print screen al conversatiei care a dat nastere ideii.
Cu siguranta Coca-Cola nu se astepta la o asemenea expunere media, dar se bucura de ea din plin.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro