Din ce in ce mai mult cupluri apeleaza la metode creative pentru a isi anunta familia si prietenii ca urmeaza sa aiba un copil. Sa le spui pur si simplu nu mai este o optiune, iar cuplurile isi bat capul si nascocesc fel de fel de scenarii sau se filmeaza si fotografieza in fel si chip.
Un exemplu bun de cum sa le spui oamenilor ca este insarcinata vine de la Whitney McGillicuddy care, impreuna cu sotul ei s-au folosit de campania #ShareaCoke pentru a spune lumii ca urmeaza sa aiba un copil.
Clipul este atat de bine executat incat nu am putut sa nu ne intrebam daca nu cumva este o tactica de marketing viral facuta chiar de Coca-Cola. Pentru a spulbera orice urma de indoiala, cei doi au postat un print screen al conversatiei care a dat nastere ideii.
Cu siguranta Coca-Cola nu se astepta la o asemenea expunere media, dar se bucura de ea din plin.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Revolut lansează în România creditul pentru nevoi personale doar cu dobândă
Sursa: start-up.ro
-
Pandișpan cu fructe de sezon - un desert care te cucerește de la prima...
Sursa: garbo.ro
-
Auchan donează 10% din vânzările produselor de papetărie eco marcă proprie
Sursa: retail.ro
-
ANPC dorește ca băncile să ofere mai multe informații clienților, înaintea...
Sursa: futurebanking.ro
-
Consolid8, festival dedicat tehnologiei verzi și soluțiilor sustenabile
Sursa: green.start-up.ro
-
INS: Mai puține locuri de muncă vacante în al doilea trimestru din 2022
Sursa: wall-street.ro
-
Alina Sorescu se relaxează cu fetițele la mare și își reîncarcă bateriile....
Sursa: kudika.ro