Companiile ar face orice ca sa iti atraga atentia.

Companiile ar face orice ca sa iti atraga atentie si sa-ti bage sub nas produsele lor. Uneori o fac prost si insistent, ajungand rapid in categora „spam”. Alteori, isi pun creativitatea la treaba si reusesc sa conceapa campanii care nu doar ca atrag atentia, dar iti si dau de gandit.

Din dorinta de a ajunge la cat mai multa lume, publicitarii au venit cu ideea de reclama ambientala. Dupa cum ii spune si denumirea, reclama ambientala este genul de promovare care incearca sa foloseasca mediul inconjurator in avantajul mesajului pe care doreste sa il transmita. Fie ca este vorba de un panou bine plasat sau de un spoof, scopul este ca respectiva reclama ambientala sa iti atraga atentia si sa iti dea de gandit. Cam asa:

Vezi mai multe imagini in GALERIA FOTO

Conceptul s-a dezvoltat in momentul in care publicitarii au observat ca media traditionale incep sa declina si au inceput sa caute modalitati noi si invative de a-si promova produsele.

Retail jobs

Termenul de „reclama ambinetala” a aparut in jargonul media din Marea Britanie in jurul anului 1999 si de atunci s-a dezvolat si extins.

In GALERIA FOTO am adunat mai multe reclame ambientale destepte care, speram noi, va vor da de gandit. Enjoy!


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.