Dissolve, un site de stocare de videoclipuri, a creat un clip publicitar in care batjocoreste modul in care sunt facute reclamele in general si cliseele care par sa stea la baza acestora
Compania se ia in deradere chiar si pe ea insasi, asociind imagini din baza de date cu poemul scris de Kendra Eash despre industria publicitatii, intitulat „Acesta este un clip generic”. In poem, Eash acuza industria publicitatii ca foloseste prea des imagini stop-motion cu autostrazi sau imagini cu zgarie nori, dar si alte clisee
Un clip istet care se leaga, cu umor, de societatea de consum in care traim si pe care va invit s ail urmariti mai jos:
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro