Dissolve, un site de stocare de videoclipuri, a creat un clip publicitar in care batjocoreste modul in care sunt facute reclamele in general si cliseele care par sa stea la baza acestora
Compania se ia in deradere chiar si pe ea insasi, asociind imagini din baza de date cu poemul scris de Kendra Eash despre industria publicitatii, intitulat „Acesta este un clip generic”. In poem, Eash acuza industria publicitatii ca foloseste prea des imagini stop-motion cu autostrazi sau imagini cu zgarie nori, dar si alte clisee
Un clip istet care se leaga, cu umor, de societatea de consum in care traim si pe care va invit s ail urmariti mai jos:
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Brânza de Burduf de la Ferma Cățean, premiată la Great Taste Awards, Oscarul...
Sursa: retail.ro
-
Dragoș Nicolaescu (angel investor) e speaker la Startup Elites. Ce poți...
Sursa: start-up.ro
-
Miracolul care te va ajuta să rămâi pozitiv chiar și când vei fi înconjurat...
Sursa: garbo.ro
-
Alpha Bank România crește dobânda la depozite
Sursa: futurebanking.ro
-
Gigacaloria nu se va scumpi în București în 2022, promite primarul Nicușor Dan
Sursa: wall-street.ro
-
Samsung integrează plastic din plase de pescuit în Galaxy Z și Galaxy Buds2 Pro
Sursa: green.start-up.ro
-
Sensul vieții: Citate și înțelesuri pentru toată lumea
Sursa: kudika.ro