Cand auzi ca o reclama cu Scarlett Johansson a fost interzisa, primul motiv care iti vine in minte este senzualitatea artistei. Eh, bine nu! In reclama pentru SodaStream, a carei protagonista este, Scarlett Johansson nu a fost nici prea sexy, nici prea dezbracata, nici prea indecenta. Problema este ca, la un moment dat, actrita are o replica in care ataca in mod direct brandurile Coca-Cola si Pepsi, ceea ce, aparent, este un mare NONO in industria publicitatii.
Postul de televiziune Fox a fost printre primele care au retras reclama. CEO-ul SodaStream, Daniel Birnbaum, s-a declarat foarte dezamagit de decizia acestora spunand ca astfel de lucruri se intampla in China, nu in America. „Ce agentie de publicitate din State nu isi mentioneaza competitorul?”, se intreaba Birnbaum.
In mod ironic, in reclama, Scarlett Johansson se intreaba ce ar putea face pentru ca aceasta reclama sa devina virala. Sa isi dea hainele jos? Sa priveasca seducator in obiectivul camerei? Nuop! Sa pronunte numele unui competitor si sa restrictioneze reclama este suficient.
Clipul a fost lansat luni si a adunat deja peste 5 milioane de vizualizari. Sorry, Coke and Pepsi...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Familia Regală Britanică traversează o perioadă dificilă. Planurile pentru...
Sursa: kudika.ro
-
A scăzut încrederea în economie
Sursa: futurebanking.ro
-
Cât poți negocia prețul unui apartament în marile orașe. În ce orașe...
Sursa: wall-street.ro