Cu muzica si lumina potrivita, pana si cel mai inofensiv scenariu din lume poate deveni de groaza. Imaginati-va ca sunteti in holul unui hotel si, in drum spre camera, va intalniti cu doua surori gemene jucandu-se. „Aaaw, ce dragut!” ati putea spune sau, daca sunteti ca mine, veti fugi mancand pamantul stiind ca sunt fetele groazei si ale diavolului. Nu, Lisa, nu, Louise, nu vreau sa ma joc cu voi pentru totdeauna.
Vezi mai multe imagini in GALERIA FOTO
In anii '50, cand publicitarii creau aceste reclame, probabil ca nu aveau nicio idee ca, peste ani si ani, vor arat atat de sinistru, incat ar fi mai potrivite pentru un film de groaza decat pentru promovarea unui sirop de tuse, de exemplu. Oamenii de publicitate din acea perioada ilustrau, parca in mod intentionat, cei mai urati si inspaimantatori copii, respectand, de fiecare data, patru criterii importante:
- sa aiba privire de maniac;
- sa fie ilustrati intr-o lumina difuza
- sa aiba dinti proeminenti;
- cu cat mai multi pistrui, cu atat mai bine.
Brrrr.
In GALERIA FOTO, puteti gasi mai multe imagini cu reclame care ar putea la fel de bine sa fie folosite ca postere pentru filmele de groaza.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro