Daca ai vazut o reclama la detergent, le-ai vazut cam pe toate. Pentru ca toti detergentii fac albul mai alb, stralucitorul mai stralucitor si scot cele mai dificil pete de scos. Se intampla rareori ca pentru detergenti sa se produca un click creativ
Nu este cazul campanie realizata pentru Omo, in Singapore, de agentia Lowe. Murdaria este buna ne spune OMO de ceva vreme buna. Asa ca, pentru ultima lor campanie, l-au rugat pe artistul JOOheng Tan sa realizeze cateva sculpturi in nisip. Campion de trei ori in competitiile de gen, JOOheng Tan este un guru cand vine vorba de sculpturi in nisip.
Intr-o era in care fundalul ar fi putut fi realizat foarte usor digital, JOOheng Tan a sculptat in 18 de tone de nisip. Fara haine agatate pe sarma, fara copii murdari, fara clisee. O executie "curata" si creativa.
Mai multe imagini in galeria foto

Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ambasadorul Elveţiei la București: Românii fac cea mai bună carne de Angus...
Sursa: retail.ro
-
Startup-urile din InnovX-BCR față-n față cu investitorii la Washington în SUA
Sursa: start-up.ro
-
Zodiile aflate sub steaua Abundenței și a norocului în IULIE 2022: Atrag...
Sursa: garbo.ro
-
Statele UE, consens în planul privind clima. Doar mașini electrice la vânzare...
Sursa: green.start-up.ro
-
iBanFirst cumpără Cornhill, specializată în servicii de schimb valutar
Sursa: futurebanking.ro
-
Pe 13 iulie avem Luna Plina in Capricorn. Ne iertam pentru orice regret si...
Sursa: kudika.ro
-
Planul de renunțare a României la cărbune va fi modificat. Centralele se...
Sursa: wall-street.ro