Yuppy14 Octombrie 2008de Vio

Lectura de 2 minute

In perioada octombrie – noiembrie se va desfasura a doua editie din acest an a Targului de Cariere.

In perioada octombrie – noiembrie se va desfasura a doua editie din acest an a Targului de Cariere. Dupa ce reteaua s-a extins in aceasta primavara in orase precum Tirgu Mures, Sibiu, Craiova si Baia Mare, in aceasta toamna adaugam pe lista si Brasovul, de la care organizatorii au asteptari asemanatoare cu cele pentru Cluj-Napoca. Asadar, tinerii cu aspiratii in cariera si angajatorii de valoare se vor putea intalni fata in fata din nou, prin intermediul Targului de Cariere: Cluj-Napoca (15 – 16 octombrie), Sibiu (21 – 22 octombrie), Baia Mare (24 – 25 octombrie), Craiova (29 – 30 octombrie), Brasov (11 – 12 noiembrie), Tirgu Mures (13 – 14 noiembrie).

Reteaua TdC da posibilitatea companiilor sa-si extinda aria de recrutare si ajuta tinerii cu potential din mai multe centre universitare, sa-si gaseasca angajatorul ideal. Targul de Cariere mizeaza pe locatii centrale care sa permita o cat mai mare vizibilitate atat evenimentului cat si companiilor participante.
In timpul celor 2 zile ale evenimentului, organizatorii isi doresc sa atraga la Casa de Cultura a Studentilor Cluj – Napoca, Casa de Cultura a Sindicatelor Sibiu, Biblioteca Judeteana Baia Mare, Teatrul National Craiova, Aula Universitatii Transilvania Brasov si Teatrul National Tirgu Mures cate peste 3.000 de tineri cu varsta cuprinsa intre 20 si 30 de ani. Pentru Cluj-Napoca si Brasov, asteptarile indica peste 5.000 de participanti.

Targul de Cariere se desfasoara pe plan local cu sprijinul companiilor KAI-ZEN (Baia Mare), Hosus Media (Craiova), Mediasib (Sibiu), Artemedia (Targu-Mures) si Qual Media (Brasov).
Editiile anterioare ale Targului de Cariere au insemnat aproximativ 150 de companii participante, multe dintre acestea bifand toate cele 4 editii ale evenimentului.

Motivele extinderii continue a Targului de Cariere au fost numarul crescut al companiilor multinationale participante la fiecare editie (aproximativ 65%), numarul important de companii locale si nationale (35%), cat si intentia de a sprijini tinerii talentati din cat mai multe orase ale tarii. Acestora li se va oferi si anul acesta posibilitatea de a se angaja intr-unul dintre domeniile de activitate prezente la Targul de Cariere: auto, constructii, imobiliare, medical, farmaceutic, tehnologie, retail, consultanta, productie, servicii financiare, bunuri de larg consum, marketing.

Citeste si:
Tesla introduce polite de asigurare pentru masini: "Preturile...
Tesla introduce polite de...

Prezenta companiilor, indiferent de domeniul lor de activitate, la un eveniment precum Targul de Cariere, reprezinta nu numai o posibilitate de recrutare de personal ci si o metoda de crestere a notorietatii de brand si de intrare in contact cu potentiali clienti sau companii concurente.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.