Cred ca tinerii din Romania sunt mai disponibili sa urmareasca un film decent decat sa citeasca o carte extraordinara ori sa se uite la o emisiune TV buna decat sa citeasca o publicatie economica care prezinta povestile de business ale antreprenorilor relevanti. Sper ca multi dintre tinerii care vor citi acest articol sa vada “Jobs”si ca nu vor aborda filmul neaparat ca o opera cinematografica. Filmul nu este complet, nu pare ca va primi multe distinctii, dar contine numeroase elemente utile tinerilor care vor sa-si puna ideile si sperantele in aplicare.
Iata 10 motive pentru care iti recomand sa vezi filmul, iar daca l-ai urmarit astept cu interes opiniile tale.
1. In primul rand, vei dori sa vezi filmul pentru ca … esti fan Steve Jobs si Apple.
Iti vei dori sa vezi filmul pentru ca esti unul dintre admiratorii, criticii sau observatorii lui Steve Jobs. Ai citit din scoarta in scoarta biografia lui Steve Jobs, ai lecturat multe articole despre fondatorul Apple, esti utilizator de iPhone, iPod, Mac ori iPad, stii cine este Mike Markkula sau doar il placi foarte mult pe partenerul lui Jobs, Steve “Woz” Wozniak, asa ca te-ai decis sa vezi pelicula “Jobs”. Sa presupunem ca nu esti fan Steve Jobs, ba chiar ai argumente serioase pentru care nu-ti place fondatorul Apple. Merita, totusi, sa vezi filmul. Uite ce poti castiga in schimbul pretului platit pentru un bilet la film.
2. Vei calatori din fotoliul de cinema pe ruta Idee-Succes. Drum bun!
Mentorii, profesorii, intreprinzatorii de succes si cei care invata constant din esecuri iti descriu drumul pe care ca viitor sau actual antreprenor il poti parcurge din statia “Start” pana la destinatia “Succes”. Te sfatuiesc sa privesti filmul “Jobs” ca o calatorie de doua ore si sapte minute cu trenul, un intercity care te duce prin cele mai importante statii ale antreprenoriatului: Idee, Motivatie, Vanzari, Context, Amenintari, Provocari, Finantare, Oportunitati, Marketing, Strategie, iarasi Vanzari si putin de Carisma.
3. Vezi descoperi generatia “exceptionalilor” nascuti la jumatatea anilor ’50.
Filmul “Jobs” face prin intermediul lui Steve Jobs portretul unei generatii cheie din istoria antreprenoriatului. Malcolm Gladwell explica in cartea “Exceptionalii” prin studii de caz si exemple diverse cum nu reuseste cel mai destept, ca succesul nu inseamna doar decizii si eforturi. Exceptionali sunt cei carora li s-au oferit oportunitati. Daca analiza lui Gladwell ii vizeaza pe magnatii software din Sillicon Valley care s-au nascut in jurul anului 1955 (Steve Jobs, Bill Gates, Eric Schimdt, Steve Ballmer), filmul “Jobs” se concentreaza pe atmosfera anilor ’70, cand generatia lui Steve Jobs si a lui “Woz” a inceput sa se dezvolte profesional. Iti va fi usor, ca spectator, sa intri in pielea inginerilor din Valley.
Cum să faci compania ta o destinație de top pentru tinerii din...
Citeste continuarea pe Wall-Street.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro