Opel Astra GTC este cea mai frumoasa compacta in 3 usi existenta la acest moment. Fara discutii. Iar pe cei care nu sunt de acord, ii provoc sa-mi arate una mai frumoasa.

E normal sa arate atat de bine. De ce? Pentru ca Opel a inceput aceasta prelucrare stilistica a modelelor in 3 usi cu prima generatie Astra GTC. Si s-a vazut ca o multime de tineri asta asteptau. Daca pana si-n Romania, care nu-i neaparat cine stie ce piata pentru astfel de modele, vezi des modele GTC din prima generatie, inseamna ca nemtii au intuit bine nisa. Apoi au fost urmati de altii, sa amintim Kia, cu modelul pro_cee’d si Renault cu Megane Coupe. La fel de adevarat este ca unii merg inca pe ideea veche, banala, “sudarea” portierelor spate si un geam mai mic

A doua generatie Astra GTC este si mai reconstruita comparativ cu modelul Astra in 5 usi. De fapt, a ramas ideea de design a partii frontale, plansa de bord si cam atat. In rest, arata altfel, are alte linii si cu totul alta personalitate. Pe galbenul asta al modelului de test, se vede perfect eleganta si “incordarea” designului, iar contrastul cu elementele negre iti garanteaza atentie sustinuta in trafic. N-ai cum sa nu te simti bine cand ceilalti soferi isi misca masinile in coloana oprita la semafor doar ca sa vada cum arata si partea frontala.

Retail jobs

Plansa de bord este aceeasi cu a modelului de familie si desi are cativa ani buni de la conceptie, arata bine, cu toata consola ei aglomerata de butoane. Bineinteles, se pastreaza butoanele “Sport” si “Tour”, primul dintre ele schimband ambianta prin colorarea in rosu a luminii bordului, pe langa setarile de ordin tehnic. Pozitia la volan este excelenta, din punctul meu de vedere, imi plac scaunele joase si care te imbraca bine pe laterale. As fi preferat insa niste elemente ceva mai sportive, cateva retusuri in concordanta cu ceea ce vezi din exterior.

Citeste continuarea pe Motorstory.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.