Germanul a parcurs aceasta distanta in mai putin de 2 ani si spune ca nicaieri nu a avut probleme in a-si alimenta masina. Ba chiar soacra i-a instalat o priza speciala pentru a incarca bateria masinii, pentru ca o vizita des. Mai rar asa ceva, nu inteleg de ce si-ar vizita de bunavoie soacra.
Practic, omul a incarcat masina aproape in fiecare seara si s-a bucurat de autonomia de 340 km a modelului Tesla Roadster.
Stiti ca nu sunt chiar un aparator al masinilor electrice din cauza pretului lor si a autonomiei restranse, dar sunt sincer impresionat de performanta neamtului asta. Adica, e o realizare sa mergi 100.000 km cu o masina electrica in 2 ani, nu?! Cel putin un lucru e dovedit. Masinile electrice pleaca la drum cu plusul fiabilitatii. Mai putine componente mecanice, mai putine probleme. Avantaj clar, se pare, umbrit oarecum de studiile care arata ca o masina electrica se devalorizeaza mult mai repede decat una cu propulsie clasica.
Sursa: motorstory.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro